Publikacja Młodzi o sporcie 2017

Z dumą informujemy o ukazaniu się piątej już pozycji z cyklu Młodzi o sporcie.

Tym razem publikacja nosi tytuł: Puchar dla menedżera. Młodzi o sporcie 2017. Jej redaktorami naukowymi są dr hab. Jarema Batorski oraz dr Igor Perechuda. Autorami rozdziałów tej monografii naukowej są natomiast młodzi ludzie, w tym wielu naszych studentów i absolwentów. Zachęcamy do lektury!

 

SPIS TREŚCI

1. Ekonomiczno-prawne aspekty nowelizacji ustawy o sporcie w 2017 roku (Piotr Feczko)

2. Wizerunek kobiety sportowca w kampaniach reklamowych (Natalia Lasek)

3. Instagram jako narzędzie marketingowe klubów piłkarskiej Ekstraklasy (Diana Makowska, Kacper Woronowicz)

4. Marketing sportowy na przykładzie Szkoły Futbolu Staniątki (Filip Mazurków)

5. Przejawy przedsiębiorczości ligi zawodowej na przykładzie PGNiG Superligi (Magda Pluszewska)

6. Organizacja imprezy sportowej – problemy i wyzwania na przykładzie Akademickich Mistrzostw Polski (Kajetan Suchecki)

7. Efektywność biznesowa klubów piłkarskich w Anglii a prawa do transmisji (Konrad Sysło, Przemysław Dudek, Igor Perechuda)

8. Analiza atrakcyjności reklamowej sportowca na przykładzie Roberta Lewandowskiego (Patrycja Szmyd)

9. Sportowiec jako przedsiębiorca w świetle rewolucyjnej uchwały NSA (Monika Świercz)

10. Perspektywa komercyjnego wykorzystania wizerunku polskich paraolimpijczyków (Marcin Widomski)

Data opublikowania: 02.10.2017
Osoba publikująca: Karolina Nessel