CZĘŚĆ II. UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SPORCIE
ROZDZIAŁ 9. Przedsiębiorstwo sportowe w przestrzeni wirtualnej
WYRAŻENIA KLUCZOWE:
|
|
MATERIAŁY DODATKOWE:
- Polacy jako użytkownicy Internetu: CBOS (2014), Internauci 2014, Komunikat z badań CBOS, nr 82, LINK.
- Rozdział 3 dotyczący innowacji i technologii we współczesnym sporcie: Davila A., Foster G. (2015),Technology and Innovation [w:] Byers T. (red.), Contemporary Issues in Sport Management: A Critical Introduction. London, Sage Publications.
- O innowacjach dysrupcyjnych: http://www.claytonchristensen.com/key-concepts/
- Metodyka tworzenia modelu biznesowego Osterwalder'a i Pigneur'a: http://businessmodelgeneration.com/
- Pełna wersja modelu Osterwalder'a i Pigneur'a wraz ze szczegółowymi zagadnieniami do każdego z obszarów jest dostępna na www.strategyzer.com oraz w pracy jej twórców: Osterwalder A., Pigneur Y. (2012), Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera, Onepress.pl, Gliwice.
- Zbiór publikacji dotyczących internetowych modeli biznesowych w teorii i w praktyce: http://internetbusinessmodels.org
- Raport „Digital Life In 2025": LINK.
- Wykład dr. Johna Baretta Dr. John Barrett at TEDxCna temat Internetu rzeczy (IoT):