CZĘŚĆ III. PLANOWANIE I REALIZACJA PRZEDSIĘWZIĘĆ SPORTOWYCH
ROZDZIAŁ 16. Zarządzanie marketingowe w organizacji sportowej
WYRAŻENIA KLUCZOWE:
|
|
MATERIAŁY DODATKOWE:
- Uzupełnienie studium przypadku: fragment rozmowy z Maciejem Kuleszą z firmy Brento organizującej Men Expert Survival Race, PLIK.
- Obszerne kompendium dotyczące marketingu w sporcie: Sznajder A. (2015), Marketing sportu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Dogłębne przedstawienie obszarów oraz funkcji marketingu sportowego: Schwartz E.C., Hunter J.D., LaFleur A. (2013), Advanced Theory and Practice in Sport Marketing, Routledge.
- Praktyczne i teoretyczne spojrzenie na marketing poprzez sport: Davis J.A., Hilbert J.Z. (2013), Sports Marketing, Edward Elgar Publishing Inc.
- Pierwszy polski portal zajmujący się tematyką marketingu sportowego: www.marketingsportowy.pl
- Bieżące informacje oraz analizy dot. marketingu, sponsoringu oraz PR w sporcie w Polsce można śledzić na profilu na Facebookowym „Marketing Sportowy" prowadzonym przez organizatora Dni Marketingu Sportowego.
- Podstawowe zasady zarządzania w kontekście sportowym: Hoye R. (2015), Sport Management: Principles and Applications, Routledge, - rozdział 11 dotyczy marketingu sportowego.
- Nowatorska próba przyciągnięcia nowych kibiców na stadion - w II ligowym Rakowie: http://zzapolowy.com/pokerowa-zagrywka-rakowa-oplaci-sie/